Punom parom do užičke obilaznice
Uskoro će se navršiti šest godina od kako su obnovljeni radovi na izgradnji obilaznice oko Užica. Kažemo obnovljeni jer početna ideja i početak gradnje datira još od prve polovine devedesetih godina prošlog veka. Tada nije bilo dovoljno novca da se uradi obilazni put i tako izmesti teretni i tranzitni saobraćaj iz centra grada.
Na žalost, slično se desilo i naredne decenije. Nakon početnog entuzijazma i investiranja dela novca iz NIP-a u obilaznicu (obezbeđeno šest od potrebnih 16,5 miliona evra), posao je stao u proleće 2008. Do tada je urađeno blizu pet kilometara puta, od kanjona reke Đetinje do naselja Volujac, i izgrađeni su potporni zidovi, a na sve to potrošeno više od četiri miliona evra. Teškoće su nastale kada je trebalo nad kanjonom reke sagraditi oko sto metara visok i oko 250 metara dug most.
„Tada je trebalo da se pristupi i najzahtevnijoj fazi ovog projekta, izgradnji mosta, ali se odustalo zbog problema koji su se javili. Taj problem otkriven je posle saznanja da teren u koji je trebalo da budu ukopani stubovi mosta ne može da izdrži jednu ovakvu građevinu.“
savetnik ministra za infrastrukturu Zoran Adžić, 12. 10. 2010. godine
Svaki naredni put kada bi se pomenula obilaznica oko Užica, sledio je odgovor – nema para. Tako i posle tri i po godine od kako su radovi stali, ništa se nije izmenilo na toj deonici, niti ima naznaka da će se uskoro nešto pomeriti sa mrtve tačke. Zbog toga starom-novom ministru Istinomer daje ocenu „krenuli, pa stali“.