Rođena 1971. godine.
U biografiji navodi da je po obrazovanju diplomirani pravnik i da je to zvanje stekla na Univerzitetu u Beogradu. Ističe da je marketing strateg.
Navodi da je u periodu 2001-2003. radila kao „medija koordinator za region Balkana“ u Medijskoj kući „Publicis/Optimedia“.
„U sklopu agencije je bio i Sachi & Sachi Beograd. Optimedia tim je bio zadužen za sve medijske poslove za klijente obe agencije i to: kreiranje medijskih strategija, medija planiranje, taktičke implementacije kampanja“, piše u biografiji.
Od 2003. do 2018. bila je na različitim pozicijama u kreativnoj i agenciji za medijsko oglašavanje i komunikaciju „Kreativa unlimited“.
„Na poziciji regionalni medija direktor i internacionalni marketing koordinator, zadužena za razvoj ključnih klijenata; regionalni medija direktor i direktor za strateški razvoj brendova; kao i internacionalni marketing i medija koordinator za EMEA region“, navodi.
Od 2018. godine je direktorka za strateški razvoj u agenciji „BridgeCom“.
„Agencija se bavi biznis razvojnim projektima i savetovanjem u marketingu i komunikacijama, za sektor malih i srednjih preduzeća. Prilagođena strateška rešenja, angažovanje relevantnih profesionalaca i organizovanje projektnih timova za potrebe marketing podrške klijentima“, dodaje.
Naglašava da je „iskusni stručnjak za razvoj brendova i marketing profesionalac sa 18 godina raznovrsnog iskustva u međunarodnom okruženju“.
„Ključna ekspertiza uključuje razvoj i implementaciju marketing strategija i strategija komunikacija, duboko poznavanje medija i direktnih marketinških kanala, kao i strateški pristup razvoju, pretežno u FMCG, farmaceutskoj i IT industriji. Izvršni marketing direktor sa bogatim iskustvom u uspostavljanju i održavanju dugoročnih odnosa sa ključnim klijentima i medijskim partnerima (u proseku 7-10 godina). Fokus ka razvoju novih projekata i širenju poslovanja u međunarodnom okruženju, uz generisanje novih prilika za postojeće klijente. Lider u strukturiranju i organizacionom razvoju, sa sposobnošću da gradi i motiviše visokoefikasne timove u multikulturalnom okruženju, kao i da koordinira do 48 partnerskih kompanija i 18 tržišta po projektu. Visok stepen odgovornosti, profesionalni standardi i fokus ka izvrsnosti u realizaciji. Direktno odgovorna za vođenje tima od 16 zaposlenih“, piše u biografiji.
Kao profesionalno iskustvo u biografiji navodi:
„Profesionalno iskustvo razvijano na strani rada u marketing agencijama, gde sam imala priliku da izgradim Medijski/PR/Digital Sektor, kao i da organizujem međunarodnu koordinaciju za podršku međunarodnim projektima klijenata u EMEA regionu, Fokus u kreiranju Komunikacionih i Medijskih Strategija kao i razvijanje odnosa sa relevantinim medijima.“
U biografiji je kao svoje veštine nabrojala:
„Integrisane marketing komunikacije; brend menadžment; ekspertiza u FMCG, farmaceutskoj i IT industriji; razvoj poslovanja i restrukturiranje; razvoj partnerskih odnosa sa klijentima i partnerima; mentorstvo timova; medija planiranje i kupovina medijskog vremena; razvoj novih medijskih formata; strategije direktnog marketinga; razvoj programa u trade marketingu; shopper marketing; digital komunikacija; analize tržišta | konkurenata.“
Krajem 2024. podnela kandidaturu za članicu Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM).
Foto: Facebook/tanja.vojvodic.94/mandaworld.org