Ada Huja dobija most
Gradonačelnik Beograda je u izbornoj kampanji 2008. najavio da će, osim mostova preko Ade Ciganlije i Zemun-Borča, nova vlast graditi i most preko Dunava kod Ade Huje.
“Tek od 2000. godine, od kada je Beograd počeo da se menja, stekli su se uslovi za izgradnju ovakvog mosta, a u narednih pet do šest godina i još jednog metro-mosta na Dunavu kod Ade Huje, u Vinči na, obilaznici oko Beograda, odnosno između Borče i Zemuna.”
Politika, 10. 4. 2008. godine
Đilas je istakao da su procene da bi most mogao da bude završen za pet godina.
“Za koje vreme Beograd može da, pored mosta preko Ade Ciganlije, dobije mostove Zemun-Borča i most kod Ade Huje?
– To će reći najbolji stručnjaci, a ne političari u kampanji, koji, koliko vidim po njihovim izjavama, ‘grade’ mostove ekspresnom brzinom. Oba mosta koja pominjete će biti na Dunavu koji je ozbiljna reka. Procene su da bi ovi mostovi mogli biti izgrađeni u narednih 5 godina. Što pre počnemo biće pre gotovo.”
Glas javnosti, 8. 5. 2008. godine
Izgradnju mosta bi, tvrdio je gradonačelnik, trebalo da finansira japanska vlada.
“Japanska vlada treba da obezbedi kredit za most preko Ade huje, a njihova procena je da bi taj most koštao 207 miliona evra.”
Standard, 16. 5. 2008. godine
Međutim, naredne godine Đilas je izjavio da je most preko Ade Huje “u drugom planu”.
“Gradonačelnik Dragan Đilas izjavio je juče da most preko Ade Huje, za koji su svojevremeno bili zainteresovani Japanci, više nije u prvom planu, zbog toga sto su Srbija i Beograd u međuvremenu ‘ispali iz kriterijuma’ japanske vlade za dodelu najpovoljnijih kredita, odnosno sada bi za taj posao bilo potrebno mnogo veće domaće učešće.”
Blic, 13. 3. 2009. godine
Neispunjeno obećanje gradonačelnika Đilasa.