Automobili zapošljavaju Srbiju
Nošen na krilima tadašnjih očekivanja o dolasku svetskih automobilskih brendova, kao i njihovih kooperanata, ministar ekonomije je u proleće 2008. najavljivao masovno zapošljavanje u Srbiji baš zahvaljujući auto-industriji. Nije isključeno ni da je Dinkić slao takve poruke jer je u tom momentu predizborna kampanja već bila u jeku i da su slične izjave davali i Boris Tadić i Božidar Đelić.
„Jedno novo kreirano mesto u industriji gotovih automobila vuče sa sobom od tri do četiri radnih mesta u proizvodnji pratećih auto elementa. Imajući u vidi da je biznis planom Fijatove investicije predviđeno da će 2.500 ljudi biti zaposleno, to znači da će oko 10.000 ljudi biti zaposleno u pratećim industrijama auto komponenti.“
Fonet, 24. 9. 2008. godine
Četiri godine kasnije Fijat zapošljava oko 1.700 radnika i teži da do kraja 2012. dođe do 2.500 zaposlenih. Situacija u srpskoj auto-industriji delimično se popravila jer su nove kompanije, poput korejske Jure i francuskog Mekaplasta, pokrenule svoje fabrike u Srbiji. Ni to, ipak, nije pomoglo da se dostigne famoznih 40.000 radnika u toj oblasti.
Zato, „krenuli, pa stali“ za ministra ekonomije.