Garantujem – most preko Ade u roku!
Ugovor o izgradnji mosta, koji je trebalo da poveže Adu Ciganliju i Novi Beograd, potpisan je aprila 2008, a na samom početku radova gradonačelnik Beograda je obećao da će građevina biti završena u planiranom roku.
„Rok za izgradnju je 40 meseci od potpisivanja ugovora, a vrednost posla je 118 miliona evra. Novi most za drumski saobraćaj i metro koji gradimo najvažniji je projekat koji smo započeli u Beogradu. Da bi bio gotov u roku, njegovi graditelji će morati da rade dan i noć, jer Beograđani ne mogu da dozvole da most koji tako dugo čekaju zakasni jedan jedini dan.“
Pregled, 2. 12. 2008. godina
Đilas i nakon dve godine ostaje pri svom obećanju.
„Zbog poplava dva meseca nije moglo da se radi punim intenzitetom na mostu. Ali, ukoliko se to ne ponovi u narednoj godini, nadoknadićemo zakašnjenje. Biće most u roku završen. To znači da će automobili krenuti preko njega krajem iduće godine. Tada će biti gotove glavne pristupne saobraćajnice. Bulevar patrijarha Pavla, bulevar do Tošinog bunara i tunel ispod Senjaka gradiće se narednih godina.“
Večernje novosti, 6. 8. 2010. godina
U avgustu 2011. godine most preko Ade spojio je novobeogradsku i čukaričku obalu Save.
„Time je glavni grad posle 40 godina dobio novi most i on će za saobraćaj biti otvoren od 15. decembra. Kompletan objekat, sa svim pristupnim putevima, petljama i rampama biće završen 2013. godine.“
Blic, 9. 8. 2011. godine
Most je pušten u saobraćaj poslednjeg dana 2011, tačnije simbolično za doček Nove godine. Rok jeste premašen za četiri meseca, a obzirom da se radi o građevini na koju su Beograđani čekali više od 30 godina Istinomer izjavu gradonačelnika Đilasa ocenjuje sa „skoro ispunjeno“.