Gazela za 15 do 20 dana
Tih 15 do 20 dana je prošlo, a obnova Gazele nije počela ni šest meseci kasnije. Iz „Puteva Srbije“ tada je dat novi rok:
„Dugoočekivana obnova ‘Gazele’ počeće najverovatnije već sledeće nedelje (3. aprila) i odvijaće se u četiri faze u naredna 22 meseca“ , saopšteno je kada su ‘Putevi Srbije’ i austrijska građevinska firma ‘Štrabag’ potpisali ugovor o izvodjenju radova na rekonstrukciji beogradskog mosta.
Međutim, krajem aprila je konstatovano da radovi na Gazeli nisu počeli u najavljenom roku, a iz „Puteva Srbije“ je objašnjeno da austrijski „Štrabag“ nije obezbedio pare ni za nabavku čelika, pa su JP „Putevi“ odlučili da im pozajme 250 miliona dinara. (Press, 26. april 2010. godine) Drobnjak je tada početak radova pomerio za juni:
„Radovi na mostu će krenuti 20. juna i biće najintenzivniji do 25. avgusta, u vreme letnjih odmora. Radovi će biti izvođeni 24 sata dnevno.“ Press, 26. 4. 2010. godine
Onda smo od gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa saznali da rekonstrukcija Gazele neće početi pre 1. avgusta.
„Ozbiljniji radovi na mostu „Gazela“ u Beogradu neće početi pre prvog avgusta jer, prema rečima izvođača,nije završena nabavka čelika i drugog materijala neophodnog za početak posla.“ Politika, 27. 4. 2010. godine
I pored brojnih problema koji su pratili početak radova na havarisanoj Gazeli (raseljavanje Roma, uslovljavanja kredita i vremenki uslovi) Istinomer ocenjuje da je direktor „Puteva Srbije“ morao da zna za sve prepreke koje ga očekuju ali je ipak neosnovano davao obećanja za početak radova. Istinomer zato smatra da Zoran Drobnjak nije ispunio obećanje o početku radova na Gazeli.