Gradimo još jedan most
Konkurs za idejno rešenje novog mosta na starim temeljima raspisan je osam dana nakon Pavličićeve najave. Uz ponovnu izgradnju Žeželjevog mosta, novi drumski most je, prema Pavličiću, trebalo da bude „investicioni prioritet grada“.
Na prelazu 2008. u sledeću godinu pregledane su sve pristigle ponude i odabran najbolji projekat.
„Na osnovu raspisanog međunarodnog javnog konkursa žiri je jednoglasno odabrao idejno rešenje tog mosta, čija će konstrukcija biti u obliku kontinualne grede, sa središnjim plitkim lukom i, kako je ocenjeno, izvanrednim rešenjima kada je reč o prilazima mostu sa bačke strane Dunava. Imaće četiri kolovozne trake, ukupne širine 23 metra i dužine 170 metara.“
Politika, 27. 1. 2009. godine
Međutim, svetska kriza, ali i republički prioriteti poremetili su ubrzo gradonačelnikove namere.
„Iako smo uveliko odmakli sa pripremama za izgradnju četvrtog mosta na Dunavu kod Novog Sada, na stubovima nekadašnjeg mosta ‘Franc Jozef’, taj poduhvat će morati da sačeka bolje dane, jer je izgradnja trajnog železničkog mosta, na mestu srušenog ‘Žeželjevog’, prioritetnija i za grad, i za pokrajinu i republiku, pored ostalog i zato što se nalazi na međunarodnom koridoru…ovakvom prestrojavanju kumovala je opšta ekonomska kriza i redukovanje budžeta.“
Politika, 2. 9. 2009. godine
Pavličić se, doduše, još neko vreme nadao da bi izgradnja mosta mogla da počne.
„Kada će doći vreme za izgradnju mosta na stubovima mosta Franca Jozefa?
– Za gradski most očekujem rešenje do kraja godine, ukoliko interesovanje investitora bude bilo prisutno, raspisaćemo međunarodni tender za glavni projekat, izgradnju i finansiranje mosta, pa ćemo nakon toga doneti odluku.“
Dnevnik, 4. 11. 2009. godine
To se, međutim, nije dogodilo, niti će se, po svemu sudeći, desiti uskoro. I pored dobre volje da svojim sugrađanima obezbedi još jedan most, plan prvog čoveka Novog Sada pokvarili su drugi. Na skali Istinomera „krenuli, pa stali“ za Pavličića.