I avioni će leteti nad Nišem
Pošto je prošle godine Skupština Srbije ratifikovala sporazum o otvorenom nebu, Simonović je to iskoristio da lou kost kompanije privuče u Niš. U isto vreme JAT ervejz je ukinuo i jedinu redovnu liniju, Niš-Cirih, pa je gradonačelnik pokušao i to da nadomesti saradnjom sa drugim prevoznikom.
„Avion italijanske avio kompanije Vind džet, poleteo je u subotu nešto posle 20 sati iz Niša za Bolonju.“
Južne vesti, 26. 12. 2009. godine
„Prvi avion kompanije Montenegro erlajns sleteo je u utorak u 18:30 na niški aerodrom Konstantin Veliki. Reč je o obnovljenoj avio liniji Niš-Podgorica, na kojoj će avioni crnogorske avio kompanije leteti šest puta nedeljno.“
Južne vesti, 24. 2. 2010. godine
Kompanija Master ervejs, ćerka firma crnogorskog Montenegro erlajnsa, registrovana je u Nišu trenutno čeka na dozvolu za otvaranje još tri avio-linije sa Aerodroma „Konstantin Veliki“ – za Frankfurt, Cirih i Beč. U međuvremenu, hrvatska avio kompanija Adria vings zainteresovala se za uspostavljanje redovne linije Niš-Rijeka, a već je izvesno da će tokom leta i Atlas džet iz Turske prevoziti Nišlije ka tamošnjim letovalištima.
Švedska niskotarifna kompanija MCA erlajns nije počela da leti iz Niša, ali samo zato što je u novembru 2009. godine proglasila stečaj. Stoga možemo reći da je gradonačelnik Niša u potpunosti ispunio obećanje.