Kinezi grade Koridor 11
Prvu deonicu autoputa na Koridoru 11 od Obrenovca do Ljiga, ali i od Beograda do Obrenovca, gde će se graditi veliki most preko Save i surčinska petlja, trebalo bi prema najavama iz Vlade da rade kineska preduzeća jer su mnogo jeftinija nego drugi ponuđači. Cene koje su ponudile pojedine građevinske kompanije iz Kine niže su i do dva miliona evra po kilometru od cene po kojoj je azerbejdžanska firma „Azvirt“ angažovana na gradnji autoput od Ljiga do Preljine.
Izbor kineske firme Vlada Srbije trebalo je da izabere 1. novembra 2012. godine, kako je najavio ministar za građevinu Velimir Ilić, nakon čega je trebalo da s tom odlukom Vlada traži kredit od kineske Eksim banke i da se nakon toga pokrene posao.
Ministar finansija Mlađan Dinkić je 7. novembra 2012. potvrdio da je ministar Ilić već završio razgovore za deo autoputa Obrenovac–Ljig i uskoro se očekuje potpisivanje predugovora sa jednom kineskom kompanijom. To se, međutim, nije desilo, a polovinom novembra, Ilić je ponovo govorio o izboru kineskog izvođača za gradnju tog dela autoputa.
„Komisija koja je zadužena za pregovore sa kineskim firmama zainteresovanim za gradnju deonica Koridora 11, danas je odabrala najpovoljnije, a taj izbor bi Vlada Srbije trebalo da potvredi na sednici, iduće nedelje.“
RTS, 14. 11. 2012. godine
Pošto je rok prošao, a izbor kineske firme Ilić i dalje pomera od nedelje do nedelje, od Istinomera dobija ocenu „neispunjeno“.