Kragujevački auto-put do kraja 2010!
Bivši potpredsednik Vlade Srbije i ministar ekonomije najavio je u maju 2009. završetak radova na autoputu koji Kragujevac povezuje sa Koridorom 10. Godinu dana kasnije, puštena je u saobraćaj samo manja deonica tog regionalnog puta u dužini od 4,6 kilometara.
„Izgrađene su dve saobraćajne trake u dužini od 4,6 kilometara, nadvožnjak preko pruge Lapovo-Kragujevac raspona 81 metar, most preko reke Lepenice raspona 71 metar, kao i petlja Kapavac dužine 1,1 kilometar, sa svim potrebnim pratećim elementima.“
Blic, 6. 4. 2010. godine
Međutim, autoput nije završen. Dat je novi rok – kraj 2011. godine.
„Početkom marta ove godine biće nastavljena gradnja autoputa koji povezuje Kragujevac sa koridorom 10. Završeni su svi projekti za deonicu od 9,7 kilometara koja se nalazi na teritoriji opštine Batočina, a iz NIP-a je obezbeđeno 2,06 milijardi dinara. Predsednik opštine Batočina Radiša Milošević je rekao da je država obezbedila novac i za kupovinu zemljišta od privatnih vlasnika, koji će dobiti od 240 do 270 evra po aru. Ugovor sa ‘Fijatom’ obavezuje državu da do kraja ove godine napravi autoput koji će Kragujevac i novu auto-industriju povezivati sa koridorom 10, odnosno autoputem Beograd – Niš.“
Blic, 17. 1. 2011. godine
Zbog toga izjavu Mlađana Dinkića ocenjujemo kao neispunjeno obećanje.