Medijska strategija do sredine juna
Šest meseci od isteka stare medijske strategije Srbija još uvek nema jedan od najvažnijih medijskih dokumenata koji bi trebalo da u narednom periodu sadrži strateške ciljeve države da u ovoj oblasti. Još uvek nije oformljena ni radna grupa koja će raditi na dokumentu, iako je obećanje prvog čoveka Ministarstva kulture i informisanja bilo da će dokument biti gotov u junu.
Da radne grupe nema potvrdio je nedavno pomoćnik ministra za kulturu i informisanje Miloš Janković.
S obzirom na to da na pitanja Istinomera ministarstvo kulture i informisanja nije odgovorilo, nije poznato na osnovu čega je ministar Vukosavljević u martu ove godine obećao donošenje medijske strategije kada ni radna grupa nije formirana.
Zbog očiglednog probijanja roka za donošenje tog dokumenta, ministar Vukosavljević dobija ocenu ”neispunjeno”.
Povodom predloga mandatarke za sastav nove Vlade da nastavi da vodi resor kulture i informisanja Vukosavljević daje novi rok za medijsku strategiju – kraj godine.
„Čeka nas veliki posao, neće biti lako“, kazao je Vukosavljević.
Kako piše Cenzolovka, donošenje medijske strategije prate brojne kontroverze.
Predlog NUNS-a, NDNV-a, Local Press-a i ANEM-a za članicu radne grupe za donošenje medijske strategije predložio je novinarku Vemena Tamaru Skrozzu. UNS je sa druge strane predložio njihovu doskorašnju predsednicu udruženja, Ljiljanu Smajlović.
Naslovna fotografija: Medija centar (www.mc.rs)