Medijska strategija na pomolu
Medijska strategija bi konačno trebalo da uredi medijski sektor u Srbiji. Izrada tog dokumenta koja je u više navrata bezuspešno najavljivana dodatno je usporena rekonstrukcijom Vlade kada je na mesto resornog ministra imenovan Predrag Marković. Prema Markovićevim rečima, „medijska strategija je prioritet na kojem se radi od prvog dana“.
Protokol koji prethodi izradi strategije, a na kojem će raditi predstavnici Ministarstva i medijskih udruženja potpisan je u aprilu.
„Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva i šest medijskih udruženja potpisali su juče protokol o saradnji prilikom izrade nacrta strategije razvoja medija do 2016. Protokol su sa ministrom Predragom Markovićem potpisali predstavnici udruženja NUNS, UNS, ANEM, Lokal pres, NDNV i Asocijacija medija.Ovim dokumentom formirana je radna grupa od sedam članova, koji će za zadatak imati da pripreme nacrt medijske strategije do 1. juna, nakon čega će uslediti javna rasprava.“
Danas, 18. 4. 2011. godine
Nacrt medijske strategije završen je 1. juna.
„Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva Vlade Republike Srbije saopštilo je da je stručna radna grupa za izradu nacrta strategije razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji do 2016. godine predala danas taj dokument ovom ministarstvu, u predviđenom roku.“
Sajt Vlade Srbije, 1. 6. 2011. godine
Ispunjeno obećanje.