Most glavu čuva
Za tri decenije na kolosecima požeške železničke stanice nastradalo je osamnaestoro ljudi i još toliko ih je povređeno. Iako prelaz na tom mestu nije dozvoljen, meštani naselja Visibaba svakodnevno prelaze prugu, jer im je to, kažu, prečica do škole, Doma za stare i drugih ustanova. Nakon što je jedan učenik Poljoprivredne škole povređen prilikom prelaska pruge početkom juna 2009. godine, njegovi školski drugovi organizovali su protest i zatražili izgradnju pešačkog mosta. Tim povodom predsednik opštine Milovan Mićović je saopštio da se nada da će pasarela biti izgrađena početkom naredne godine.
Međutim, gotovo godinu dana kasnije radovi još nisu počeli zbog žalbi na tendersku proceduru. Predsednik opštine tada izjavljuje da „radovi treba da počnu za desetak dana“. (Danas, 2. 10. 2010.)
„Izgradnja je trebalo da počne ranije, ali to nije bilo moguće zbog tenderske procedure za izbor najpovoljnijeg ponuđača. Poništen je tender koji je bio raspisan u februaru, pa smo morali da raspišemo novi i da ispoštujemo rokove za žalbe. Nakon toga, preduzeće ‘Jedinstvo’ je izabrano za izvođača radova, a rok za završetak je 90 dana“.
Danas, 2. 10. 2010. godine
Radovi su konačno počeli 14. oktobra 2010. Tri meseca kasnije, tačnije 17. januara 2011, pasarela je zvanično otvorena.
Zbog važnosti izgradnje pešačkog mosta za građane tog dela Požege, ali i nespornog kašnjenja, Istinomer predsedniku opštine daje ocenu „skoro ispunjeno“.