Most za tri-četiri meseca…ili godine
Pre više od tri godine tadašnja lokalna vlast u Čačku najavila je da će novi most preko Zapadne Morave biti izgrađen u rekordnom roku od šest meseci. Od te priče ništa se nije ostvarilo. U međuvremenu, održani su izbori i sa mesta ministara za infrastrukturu otišao je Čačanin Velimir Ilić. No, njegov naslednik, Milutin Mrkonjić, poručio je njegovim zemljacima „i posle Velje – Velja“ tj. da „nijedan projekat započet u vreme ministra Ilića neće stati“.
Osim gorepomenutog roka, Mrkonjićevo ministarstvo je za izgradnju mosta obezbedilo 171,8 miliona dinara. Ali ni to nije pomoglo da bi projekat bio završen na vreme.
Onda se ispostavilo da je izgradnja pod znakom pitanja jer je novac obezbeđen samo za izgradnju jedne saobraćajne trake. Ministar je ponovo obišao Čačak u proleće 2009, obećao nova sredstva i – novi rok.
„Novi most preko Zapadne Morave treba da bude završen do kraja godine i koštaće oko 220 miliona dinara.“
RT Vojvodine, 4. 4. 2009. godine
Nakon više od tri godine radovi su konačno završeni i most je 21. avgusta 2010. u saobraćaj pustio prvi potpredsednik Vlade Srbije Ivica Dačić i priznao:
Samo je još falilo da se izgradnja razvuče do naredne predizborne kampanje… Mrkonjićev rok od četiri meseca narastao je na nekoliko godina. Neodgovorno i neispunjeno.