Ni za sedam, ni za 107 dana
Rekonstrukcija stare zgrade Glavnog poštanskog centra (GPC) i dogradnja novog objekta, ukupne površine 4.500 kvadratnih metara poslovnog prostora, trebalo je da modernizuje i automatizuje poštanski saobraćaj. Osnovna uloga GPC-a trebalo bi da bude bolja, brža, raznovrsnija i kvalitetnija poštanska usluga državnog javnog preduzeća, a novosadski GPC, kada bude proradio biće srce sistema Pošta Srbije za čitavu Vojvodine, a činiće i deo mreže srpske pošte.
Prilikom postavljanja kamena temeljca za budući GPC, 29. novembra 2011. godine najavljeno je uvođenje veoma važnih usluga za srspku privredu, a među prvima bila bi „post-export“ koja izvozne procedure svodi na samo jedan dokument koji treba da obezbedi izvoznik, dok bi sve ostalo bilo obavljeno unutar sistema i mreže institucija. Ta usluga bi uprostila administraciju, ubrzala i znatno uvećala izvoz, a poštari bi na teren mogli da izađu sat vremena ranije.
Pošto novosadski Poštanski centar nije osposobljen za rad ni posle više od tri meseca, bivši generalni direktor JP Pošta Srbije dobija ocenu „neispunjeno“.
Ćiriću, inače, to nije prvi put da potpuno promašuje rokove u vezi sa Glavnim poštanskim centrima. U slučaju beogradskog centra nekoliko puta je pomerao početak izgradnje, da bi kasnije i obećanje oko njegovog otvaranja ostalo neispunjeno.