Pontonski most pored Gazele
Pre lokalnih izbora 2008. gradonačelnik Beograda je, najavljujući buduće radove u glavnom gradu, naveo da će pre rekonstrukcije mosta “Gazela” biti izgrađen pontonski most, preko koga će se odvijati saobraćaj do završetka radova na ključnom beogradskom mostu. Na tome je Đilas insistirao i početkom 2008. godine
„Kao privremeno rešenje, u vreme rekonstrukcije Gazele, sledeći primer velikih gradova kao što je Dubai, postavićemo dva jednosmerna pontonska mosta. Gde tačno, odlučiće stručnjaci, ali najbliži smo rešenju sa jedne i druge strane starog tramvajskog mosta, jer je tu železnički saobraćaj mnogo manji nego u delu kod Sajma. Očekujemo da će Železnica imati razumevanja i da se tokom dana ova deonica neće koristiti, što će omogućiti nesmetan protok vozila, koja će pristizati sa pontonskog mosta. Jedan pontonski most koštaće nas pet do šest miliona evra. I kada bude završena rekonstrukcija Gazele, ako bude potrebe, ti mostovi će ostati na Savi i može da protestuje ko hoće i koliko hoće. Ne želim da građani dva sata provode u autobusima ili automobilima zbog saobraćajnog kolapsa, ako deca na vreme mogu da stignu od škole do kuće zahvaljujući pontonskim mostovima, ništa me drugo ne zanima. Ostaće tu sve dok se ne izgrade novi u naredne četiri godine.“
Večernje novosti, 1. 1. 2008. godine
Međutim, rekonstrukcija “Gazele” je pri kraju, saobraćaj se za sve vreme izvođenja radova obavljao smanjenim intezitetom, a neretko bilo je i pravih kolapsa. I pored toga pontonski most nije izgrađen.
Zato izjavu gradonačelnika Beograda ocenjujemo kao neispunjeno obećanje.