Poslednje zvono za Gazelu
Rekonstrukcija „Gazele“ više puta je najavljivana proteklih godina, a i prethodna najava Zorana Drobnjaka o početku radova krajem oktobra nije ostvarena.
Maja 2010. Drobnjak je dao novi rok za početak radova, a prvog jula, 40 godina od kako je izgrađen, beogradski most je konačno dočekao prvu rekonstrukciju.
„Problemi ovog mosta ne traju pet, već dvadeset poslednjih godina. Naše preduzeće ga je održavalo koliko je moglo, ali nikada nije bilo dovoljno novca za rekonstrukciju. Obnova je tražena i pre 15 godina, ali država nije imala pare, a u vreme sankcija nije bilo moguće uzeti kredit.“
Politika, 1. 7. 2010. godine
Rekonstrukcija „Gazele“ trajaće dve godine. Po završetku radova most će biti teži za 1.500 tona, i moći će umesto 40.000, koliko je planirano kad je most projektovan, dnevno da primi 200 hiljada vozila. Danas „Gazelu“ prelazi 165 hiljada vozila.
U isto vreme, odlaganje početka rekonstrukcije, uvećalo je i cenu radova, pa će, umesto 33 miliona, za „Gazelu“ morati da se izdvoji 60-65 miliona evra.
Istinomer obećanje Direktora JP „Putevi Srbije“ da će radovi na rekonstrukciji mosta „Gazela“ početi kada se završi školska godina ocenjuje kao ispunjeno.