Preduzeće za puteve bez rupa
Potrebu za osnivanjem mini-javnog preduzeća koje bi brinulo o putevima u pokrajini tadašnji potpredsednik Vlade Vojvodine obrazložio je time da je neophodno trajno rešiti finansiranje rekonstrukcije i održavanje regionalne i lokalne putne mreže. Prema Pastorovoj ideji održavanje saobraćajnica bi se finansiralo od određenog procenta od svake litre prodatog goriva. Takvo preduzeće imalo bi tri do pet zaposlenih stručnjaka, a trebalo je da bude osnovano za mesec do dva s obzirom da je predlog o njegovom osnivanju bio već pripremljen.
„Pastor je dodao i da se zalaže da se vojvođansko javno preduzeće za puteve formira još pre predstojećih izbora, jer, kako je ocenio, ukoliko se u tome ne uspe, onda će ova godina na tom planu biti ‘godina izgubljenog vremena’.“
Magyar Szo, 3. 2. 2012. godine
Ipak, do osnivanja preduzeća pre izbora trke nije došlo, a potom je ta ideja definitivno propala pošto je Ustavni sud Srbije u julu 2012. smanjio autonomiju Vojvodine.
Ocena „neispunjeno“ za bivšeg potpredsednika Vlade Vojvodine.
Inače, da se ta ideja obestinila, pokrajina bi u 2013. godinu ušla kao gazda 1.300 kilometara vojvođanskih drumova druge kategorije.