Smeniću Lilića i Drobnjaka
Krajem marta 2010. tadašnji ministar za infrastrukturu je izjavio da se „državni vrh konačno dogovorio oko izgradnje puteva, da više nema gubljenja vremena, da će za loše urađen posao on deliti crvene kartone i da predstoji obnova javnog preduzeća ‘Putevi Srbije'“. Tada je kao glavne krivce pomenuo predsednika UO i direktora „Puteva Srbije“ Zorana Lilića i Zorana Drobnjaka. Priznajući da ih neko iz Vlade Srbije štiti, Mrkonjić je obećao da će oni ipak biti smenjeni.
„Ministar Dinkić je predlagao da se smenjuju ljudi koji ne rade, ja sam ga podržao i pitao ko su ti ljudi. Ali, izgleda da ne mislimo na iste. Ja mislim da nisu odgovorni ‘portiri i šoferi’ nego da su najodgovorniji Zoran Lilić i Zoran Drobnjak i oni bi već bili smenjeni, da ih neko nije uzeo u zaštitu. A to je čista feudalizacija vlade… Kasnimo tamo gde se umešalo neko drugo ministarstvo, tamo gde se umešao direktor ‘Puteva Srbije’ i njegov zamenik koji nisu izvršili svoje obaveze prema bankama i nisu povukli novac za obilaznicu oko Beograda i za most Gazelu. Oni su odgovorni što ti projekti kasne. Ja bih ih danas smenio da ih ne brane pojedini ministri. A za sva ta kašnjenja delimično je odgovoran i Saobraćajni institut CIP.“
Politika, 31. 3. 2010. godine
Međutim, vrlo brzo Mrkonjić je povukao svoju odluku o smeni dva ključna čoveka te kompanije, koji su i do danas ostali na istim funkcijama.
„Ne spremamo nikakvu smenu direktora ‘Puteva Srbije’, ali je moguće da će Zoran Drobnjak sam da ode. Nikad nisam smenjivao ljude, ali često su odlazili sami jer nisu mogli da izdrže tempo.“
Kurir, 22. 4. 2010. godine
Budući da je u kratkom roku promenio svoj stav izjavu ministra Mrkonjića ocenjujemo kao nedoslednu.