Ukinućemo peronske karte
Tokom prošlogodišnje predizborne kampanje, Dragan Đilas, kao kandidat za gradonačelnika Beograda, obilazio je prigradske opštine (Mladenovac, Obrenovac, Lazarevac, Sopot i Barajevo) i složio se sa građanima da bi trebalo ukinuti plaćanje peronskih karata na peronima autubuske stanice „Lasta“. Takođe, istakao je i da je svestan toga da građani ovih opština plaćaju i po dva do tri puta veću cenu karte do Beograda u odnosu na cenu karata u GSP.
“Tarifni sistem u Beogradu je napravljen, moram da kažem, ne baš previše, nije baš pošten potpuno, tako da kažem. Nije pravedan. On ide u jednim krugovima kako postoji svuda u svetu, ali ljudi koji se kreću u nekom spoljnom krugu međusobno plaćaju mnogo visoku cenu karte. Mi ćemo taj tarifni sistem menjati, već smo ukinuli zone 2 u ovom prvom ITS-1, sad smo ukinuli peronske karte za “Lastu”… To su sve neke stvari koje ćemo mi pomerati, koje idu možda nekome sporo, ali zaista se vidi neki napredak u svemu tome.”
RTV Pink, 10. 4. 2012. godine
Međutim, samo godinu kasnije, gradonačelnik je promenio mišljenje. Od 1. septembra ove godine svi stanovnici navedenih opština moraće da kupuju peronsku kartu „Laste“. To se odnosi na sve kategorije (srednjoškolce, studente, nezaposlene, trudnice, stara lica, penzionere, kao i zaposlene). Cena mesečne peronske karte je 650 dinara, a pojedinačne 50 dinara. Na to se dodaje i cena mesečne Bus Plus dopune, čija je cena od 1.910 do više od 6.000 dinara za zaposlene.
Odluku o ovome gradonačelnik Đilas doneo je još u martu i ona je objavljena u Službenom listu Grada Beograda 07-2013, ali će tek sad početi da se primenjuje.
Nedoslednost gradonačelnika Beograda.