Uskoro moderna železnica
Ne samo što Železnice Srbije nisu pretvorene u holding tj. podeljene u tri preduzeća koja bi se bavila prevozom putnika, transportom robe i infrastrukturom, već je ta firma i dalje jedan od najvećih budžetskih korisnika a ujedno i u samom vrhu preduzeća gubitaša.
Obećanja o transformaciji Železnice se s vremena na vreme ponavljaju, ali se u praksi praktično ništa nije izmenilo.
„Železnice Srbije će ove godine nastaviti započetu transformaciju u holding kompaniju i modernizovanje železničkog sistema u cilju efikasnijeg i profitabilnijeg poslovanja.“
Tanjug, 7. 1. 2012. godine
„Železnice Srbije će do kraja godine postati zatvoreno akcionarsko društvo, podeljeno na četiri posebne firme. Transformacija u holding je u toku, a zaduženja pojedinačnih firmi će biti upravljanje infrastrukturom, imovinom, te putničkim i teretnim transportom.“
Blic, 4. 6. 2012. godine
Pošto je istekao zadati rok, a od rešenja problema nema ni traga, Istinomer obećanje direktora Železnica ocenjuje kao neispunjeno.