Zvuk starih, umesto novih kompozicija
Beogradski gradonačelnik Dragan Đilas je za vreme kampanje za čelnu gradsku funkciju obećao da će Beograđane prevoziti novih 20 kompozicija vozova.
„U narednih godinu i po dana u saradnji sa ‘Železnicama Srbije’ iz gradskog budžeta biće obezbeđena nabavka 20 kompozicija vozova za podzemnu železnicu u Beogradu.“
(Glas Javnosti, 04. 04. 2008. godine)
„Kupovinom novih vozova ovaj vid prevoza će konačno postati pouzdan.“
(Blic, 04. 04. 2008. godine)
Pomoćnik gradonačelnika, Aleksandar Bijelić, najavio je u februaru prošle godine da će novih 20 kompozicija stići do kraja 2010.
„Grad će u 2009. finansirati kupovinu četiri kompozicije vagona za „Beovoz”, a od 2010. biće kupljeno još 16.“
(Politika, 25. 02. 2009. godina)
Međutim, pre nekoliko dana u fabrici „Šinvoz“ u Zrenjaninu završen je i predat prvi remontovani elektromotorni voz za potrebe grada Beograda. Svečanoj predaji prvog od ukupno šest vozova koji su na remontu, prisustvovao je i gradonačelnik Đilas, koji je kazao „da je za remont šest garnitura u Zrenjaninu i tri voza u smederevskom ‘Želvozu’, grad Beograd izdvojio ukupno 440 miliona dinara, a ‘Železnice Srbije’ još 40 miliona dinara.“ (Tanjug, 23. 04. 2010. godine)
Iako je pohvalno što će novih devet remontovanih kompozicija „Beovoza“ uskoro prevoziti Beograđane, to je ipak daleko od 20 novih kompozicija koje je gradonačelnik obećao u predizbornoj kampanji. Zato Istinomer njegovu izjavu ocenjuje kao neispunjeno obećanje.